Skontaktuj się z nami! 95 720 34 37 gorzow@sklep-elvis.pl
Regulamin Sklep Internetowego Elvis
I Definicje.
a) „Sprzedawca” – Pan Lech Jackowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „PHU Elvis Lech Jackowski”, ul. Spokojna 72a, 66-400 Gorzów Wielkopolski, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 599-232-94-72, REGON 080151395, e-mail: sklep@sklep-elvis.pl.
b) „Sklep” - sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej www.sklep-elvis.pl oraz jej podstronach, należącą do Sprzedawcy i prowadzoną przez obsługę pod adresem: Salon Muzyczny Elvis ul. Spokojna 72A, 66-400 Gorzów Wielkopolski.
c) „Klient” – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu,
d) „Konto” – konto Klienta założone przez niego w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie,
e) „Konsument” – osoba zdefiniowana w przepisie art. 221 Kodeksu cywilnego.
II Postanowienia ogólne.
Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów polegających na umożliwieniu im bezpłatnie stworzenia swojego Konta, a następnie zawierania przez Internet umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu za ceny podane na odpowiednich podstronach Sklepu.
Treści prezentowane na stronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie są ofertą w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert.
Ceny towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Sprzedawca może dokonywać modyfikacji asortymentu Sklepu, cen towarów, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne. Zmiany nie mają wpływu na zawarte już z Klientami umowy sprzedaży poszczególnych towarów.
W formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących umowy sprzedaży: towar/y, ilość towaru/ów, miejsce i sposób dostawy towaru/ów, sposób płatności.
W wypadku Klientów niebędących konsumentami (firmy) niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
Do wysłania formularza i zakończenia procedury zamówienia w Sklepie niezbędna jest akceptacja Regulaminu i polityki prywatności.
III Założenie konta.
Z tą chwilą między Sprzedawcą, a osobą, która wypełniła formularz rejestracyjny dochodzi do zawarcia umowy o założenie Konta.
Klient powinien starannie przechowywać swoje dane służące do logowania w Sklepie, tak aby żadne osoby nieuprawnione nie uzyskały dostępu do tych danych.
Usługa założenia Konta jest bezpłatna. Po założeniu Konta Klient ma możliwość podglądu: statusu realizacji zamówień i historii zamówień, a także zawierania umów sprzedaży towarów znajdujących się w Sklepie.
IV Złożenie i przyjęcie zamówienia
5. Kolejnym krokiem będzie podanie adresu dostawy, jeżeli jest inny niż podany przy zakładaniu Konta poprzez kliknięcie box-a: „Inne dane wysyłkowe”.
6. Następnie wyświetlone zostanie potwierdzenie zamówienia. Wyświetlone w potwierdzeniu zamówienia towary wraz z podaniem ich ilości, cen oraz wybrany sposób dostawy i płatności wraz z ich kosztem stanowią skierowane do Klienta przez Sprzedawcę zaproszenie do złożenia oferty zakupu tych towarów.
7. Na tym etapie składania zamówienia należy również sprawdzić jego prawidłowość oraz potwierdzić, poprzez kliknięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Do potwierdzenia zamówienia niezbędna jest akceptacja Regulaminu oraz oświadczenie że Klient wie, że złożenie zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Kliknięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” powoduje złożenie przez Klienta, oferty zakupu towarów znajdujących się w koszyku.
8. Po złożeniu zamówienia wyświetlona zostanie informacja potwierdzająca otrzymanie zamówienia przez Sprzedawcę, co powoduje związanie Klienta ofertą. Sprzedawca prześle także do Klienta emaila z potwierdzeniem złożenia zamówienia przez Klienta oraz podsumowaniem jego treści. Mail ten nie stanowi jeszcze przyjęcia oferty Klienta.
9. Następnie Sprzedawca potwierdzi e-mailem, (wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w Koncie), przyjęcie złożonej oferty. Z chwilą wprowadzenia powyższej wiadomości e-mail do środka komunikacji elektronicznej Klienta, w taki sposób, że Klient miał możliwość zapoznania się z treścią e-maila, następuje zawarcie umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem.
10. Sprzedawca ma prawo, w uzasadnionych przypadkach, odmówić realizacji złożonego zamówienia przez Klienta, jeśli stwierdzi, iż opis produktu, podana cena, zdjęcie, kompletność, stan techniczny produktu lub inne zaistniałe czynniki nie pozwalają w pełni wywiązać się z umowy kupna-sprzedaży złożonej za pośrednictwem sklepu. Poinformuje o tym fakcie telefonicznie lub mailowo.
Jeżeli Sprzedawca nie będzie miał możliwości przyjęcia/realizacji oferty Klienta, wówczas prześle do niego oficjalny e-mail lub skontaktuje się drogą telefoniczną z informacją o odmowie przyjęcia oferty Klienta i przyczynach takiego kroku.
Koszty związane z realizacją płatności oraz dostawą towarów ponosi Klient, przy czym Sprzedawca może ustalić określony próg wartości zakupów, po którego przekroczeniu przez Klienta koszty dostawy lub płatności pokryje Sprzedawca. Koszty związane z dostawą oraz sposobem płatności są wyświetlane przed złożeniem przez Klienta oferty dotyczącej zakupu towarów znajdujących się w koszyku.
W przypadku towarów o niestandardowych wymiarach, dużych gabarytach lub spakowanych w wielu paczkach, sprzedający niezwłocznie poinformuje klienta (mail, telefon) o dodatkowych kosztach kuriera, które należy uiścić przed wysyłką zamówienia.
Do zamówienia dołączony jest dokument sprzedaży, zgodny z przepisami podatkowymi (paragon lub faktura)
Sprzedawca wskazuje, że ma obowiązek dostarczenia rzeczy będących przedmiotem zamówienia bez wad.
W przypadku stwierdzenia takowych, Sprzedawca może zastosować się do zapisów Paragrafu 11 pkt. 9 i pkt. 10
V Realizacja zamówienia
W naszym imieniu obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma PayU S.A., która występuje jako pobierający opłatę.
Przelew. Towar wysyłamy po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe. Kwota przelewu jest pokazana w koszyku oraz w e-mailu przesyłanym po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu należy koniecznie umieścić identyfikator zamówienia. Brak takiej informacji może spowodować opóźnienia w jego realizacji.
Płatność kartą. Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do operatora kart. W naszym imieniu obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma PayU S.A., która występuje jako pobierający opłatę. Obsługiwane karty to: karty VISA, MasterCard.
Płatność e-przelewem. Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank dokonania transakcji. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do operatora e-przelewów. W naszym imieniu obsługą e-przelewów zajmuje się firma PayU S.A., która występuje jako pobierający opłatę.
Obsługiwane e-przelewy to: Credit Agricole przelew Online, Banki Spółdzielcze z Grupy SGB i BPS, db Transfer, Przelew z Idea Bank, Przelew z ING, Przelew z Volkswagen Bank, e-transfer Pocztowy24, Eurobank płatność online, Meritum Bank Przelew, Millennium, mTransfer, MultiTransfer, Pay Way Toyota Bank, Pekao24 Przelew, Płać z Getin Bank, Płacę z Idea Bank dla Klientów Idea Cloud, Płać z Noble Bank, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Citi Handlowy, Płacę z IKO, Płacę z Inteligo, Płacę z iPKO, Płacę z Orange, Płacę z PeoPay, Płacę z Plus Bank, Płać z BOŚ, Płatność z mPay, Płatności BLIK, Przelew z BPH, Przelew24 BZWBK, SkyCash - platforma płatności mobilnych, T-Mobile Usługi Bankowe.
Towar wysyłamy po potwierdzeniu przez Bank zakończenia procesu przyznania kredytu ratalnego. Kwota płatności jest automatycznie przekazywana do Banku udzielającego kredytu. W naszym imieniu obsługą kredytów ratalnych zajmuje się bank: Credit Agricole.
VI Odstąpienie od umowy
a) gdy towary zostały wyprodukowane z uwzględnieniem wskazanych przez Klienta specyfikacji, gdy sprowadzone zostały na specjalne zamówienie klienta
b) w przypadku artykułów podlegających zużyciu w toku użytkowania (np. pałki i naciągi perkusyjne, struny gitarowe, żarówki, przewody, stroiki)
c) towarów sprzedawanych na metry
d) towarów, które nie mogą zostać zwrócone i ponownie sprzedane ze względów higienicznych, jak flety, ustniki czy harmonijki ustne.
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana lub zamówiona według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
c) w której Klient wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
e) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
g) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
h) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
VII Odpowiedzialność.
W szczególności towar jest niezgodny z umową sprzedaży jeżeli:
a) towar nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b) towar nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewniał;
c) towar został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.
a) żądać usunięcia wady;
albo
b) żądać wymiany towaru wadliwego na wolny od wad (jeśli dostępny jest u producenta/dystrybutora równorzędny egzemplarz)
albo
c) złożyć oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, przy czym w takim przypadku Sprzedawca może niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć; jednakże jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, powyższe ograniczenie nie stosuje się i Klient może złożyć stosowne oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy;
Sprzedawca po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji, odbierze wadliwy towar na swój koszt. Dokonując reklamacji lub zwrotu reklamowanego towaru Klient składa pismo zgłoszenia reklamacji, podając w jego treści przyczynę reklamacji towaru.
VIII Założenie konta a czas trwania umowy.
Umowa z Klientem o założenie Konta zostaje zawarta na czas nieokreślony.
Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o założenie Konta poprzez wysłanie wypowiedzenia na adres Sprzedawcy podany w § 1 lit a, e-mailem na adres sklep@sklep-elvis.pl lub w formie pisemnej na adres: Salon Muzyczny Elvis ul. Spokojna 72A, 66-400 Gorzów Wielkopolski. Umowa zostanie rozwiązana w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sprzedawcę wypowiedzenia.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo wypowiedzenia umowy o założenie konta ze skutkiem natychmiastowym (usunięcie konta) w przypadku złamania przez Klienta regulaminu lub podejmowania wobec Sprzedawcy działań o charakterze bezprawnym
IX Postanowienia końcowe.
W trakcie korzystania ze Sklepu oraz korespondencji z nim zakazane jest podawanie treści o charakterze bezprawnym.
Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klienta przez osoby nieuprawnione, dlatego Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła. Sprzedawca dokłada należytej staranności w celu zabezpieczenia funkcjonowania Sklepu.
Sprzedawca wskazuje, że w przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą, istnieje możliwość pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń, takich jak np. mediacja, sąd polubowny itp.
Regulamin jest dostępny w siedzibie Sprzedawcy oraz na stronie www.sklep-elvis.pl
W sytuacjach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych aktów prawa krajowego i Unii europejskiej dotyczących prawa handlowego.
Niniejszy Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Sprzedawcę na stronie internetowej www.sklep-elvis.pl wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na głównej stronie internetowej Sklepu muzycznego przez okres co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych.
Klienci posiadający Konto Użytkownika Sklepu zostaną dodatkowo powiadomieni przez Sprzedawcę poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu. Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu.
Zmieniony Regulamin wiąże Klientów, którzy nie zrezygnują z Konta Użytkownika Sklepu w terminie 14 dni od daty powiadomienia o zmianie Regulaminu.